Úvodní stránka >> Podpora a služby >> Novinky-historie
 
Seminář Beroun
design

Dne 19.10. 2016 jsme uspořádali seminář na téma NETTOControl - ŘÍZENÍ VÝROBY A SKLADŮ ON-LINE

 

 

Zopakovali jsme úspěšný seminář, který proběhl na stejném místě v dubnu 2016. Seminář byl opět věnovaný problematice vážicích systémů a elektronického řízení výroby a skladů. Součástí semináře bylo předvedení plně funkčních vážicích pracovišť připravených pro tento účel v konferenčním centru v Berouně.

 

Semináře se zúčastnili manažeři výroby, odbytu a logistiky, systémoví integrátoři IT výrobních a  obchodních firem. Zástupci těchto společností získali přehled o rozsahu a možnostech využití systému NETTOControl, který je určen pro řízení výrobních a logistických procesů.

 

Součástí semináře bylo předvedení instalace systému NETTOControl ve firmě K-SERVIS PRAHA, a.s. v Rudné u Prahy. Firma se zabývá velkoobchodním prodejem sušených plodů, ořechů a pekárenských surovin. Součástí dodávaného sortimentu jsou semena, lyofilizované ovoce, dražované výrobky, crackerové pečivo, balené výrobky, ořechy a sušené ovoce. Mezi hlavní odběratele patří zejména sítě nadnárodních obchodních řetězců v ČR. S účastníky semináře jsme navštívili skladové prostory, kde je měsíčně vychystáváno více jak 1.000 tun zboží. Námi dodaná WiFi síť obsahuje 7 přístupových bodů, celkově se využívá 7 paralelně pracujících mobilních terminálů. V systému NETTOControl pracuje 10 uživatelů, systém je ve firmě využíván od roku 2013.

 

Produkt NETTOControl spadá do kategorie systémů MES (Manufacturing Control System). Integrace vážicích systémů NETTO a propojení se systémem pro řízení skladů NETTO WMS z něj činí vysoce efektivní nástroj pro bezpapírové řízení výrobních, skladových a expedičních provozů.

 

KONTAKTUJTE NÁS
tel.: +420 271 001 850

Kontakty
POPTÁVKA
Poptávka Jak nakupovat
 
 
NETTO Electronics s.r.o.
Malešická 45a/2777
CZ - 130 00 Praha 3
Tel.: +420 271 001 877
Fax: +420 271 001 879
sales@vahyNetto.cz
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.