Úvodní stránka >> Podpora a služby >> Novinky-historie
 
Seminář Velké Meziříčí
design

Dne 21. 10. 2015 jsme uspořádali seminář na téma NETTOControl – EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ VÝROBNÍ FIRMY

 

Semináře se zúčastnili manažeři výroby, odbytu a logistiky, systémoví integrátoři IT výrobních a  obchodních firem. Zástupci těchto společností získali přehled o rozsahu a možnostech využití systému NETTOControl, který je určen pro řízení výrobních a logistických procesů.

 

Produkt NETTOControl spadá do kategorie systémů MES (Manufacturing Control System). Integrace vážicích systémů NETTO a propojení se systémem pro řízení skladů NETTO WMS z něj činí vysoce efektivní nástroj pro bezpapírové řízení výrobních, skladových a expedičních provozů.


Součástí semináře bylo předvedení instalace systému NETTOControl ve firmě POEX Velké Meziříčí, a.s. Tato společnost se zabývá dovozem, zpracováním, balením a distribucí suchých plodů, výrobou extrudovaných a cereálních produktů a jejich dražováním. Obchodní aktivity jsou zaměřeny především na velké obchodní řetězce, na maloobchodní prodej a na výrobní spolupráci s významnými výrobci potravin v ČR.


Výrobní a skladové provozy jsou situovány ve třech výrobních závodech, provoz je nepřetržitý ve třech směnách. Průměrný denní objem produkce přesahuje 200 tun výrobků při více jak 6.000 skladových pohybech. Námi dodaná WiFi síť obsahuje 25 přístupových bodů, celkově se využívá 22 paralelně pracujících mobilních terminálů. Celkově v systému NETTOControl pracuje 100 uživatelů, systém je ve firmě využíván od roku 2011. S účastníky semináře jsme navštívili řízený sklad surovin a expediční sklad s vychystáváním zboží pomocí přenosných mobilních terminálů

 

Případovou studii popisující instalaci systému NETTOControl ve firmě POEX Velké Meziříčí, a.s. naleznete zde.

KONTAKTUJTE NÁS
tel.: +420 271 001 850

Kontakty
POPTÁVKA
Poptávka Jak nakupovat
 
 
NETTO Electronics s.r.o.
Malešická 45a/2777
CZ - 130 00 Praha 3
Tel.: +420 271 001 877
Fax: +420 271 001 879
sales@vahyNetto.cz
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.